Bilden... Hetare kan man nog inte bli

Ja, då har helvetet brakat loss igen! Det är ny skolvecka... Nej så illa är det väl inte... Än så länge.
På filmkunskapen idag fick vi en liten rolig uppgift. Vi skall nämligen spela in en film. Och vad ska den handla om? Ja, den kommer utspela sig på en "lekplats" och det kommer finnas med ett brev, en halsduk och en kaffekopp i filmen. Mer än så kan jag inte säga. Det kommer i alla fall bli grymt roligt att se resultatet. Så vid halv fem och framåt kommer jag att befinna mig nere vid strandpromenaden med resten av gänget.

På vägen hem från skolan så fick jag en trevlig liten pratstund med Carro! Vi pratade om allt och inget. Både roligt och härligt att få prata av sig lite och efter peppningen som jag fick känner jag mig lite bättre till mods nu!

Resten av dagen... Ja, vad ska jag hitta på för roligt då? Stressa ihjäl och så skall jag plugga som en galning, och sen om jag orkar så skall jag städa mitt rum och tvätta, har typ ingenting att ta på mig längre. Så det kan nog vara en bra idé! Men tänker jag efter som kommer det nog inte ske... Har varit svintrött hela dagen och känner att jag bara skulle vilja dra täcket över huvudet för en stund. Det blir inte mycket gjort här inte!

Slänger in en bild på mig från mitt förra liv som terrorist...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin