Mycket på en gång

Hoppsan... Nu blir det mycket att skriva!

Så hur blev midsommar för min del? Ja, jävligt bra! Åkte ut ganska tidigt till Disa... Vi väntade in allt folk och tog det lite lugnt. Vi bestämde oss för att försöka oss på att fixa en midsommarstång... Det blev kanske inte någon traditionell midsommarstång, men det blev allt en pinne med lite blommor och löv på. Fin var den i alla fall! Efter det satt vi igång med middagen... Eller ja lunch fast klockan 4-5. Vi åt grillat och drack och hade det riktigt trevligt. Efter det så tror jag att vi hade danstävling, killarna mot tjejerna. Tjejernas porrdans mot killarnas fylledans... Resultatet blev i alla fall att killarna vann. Efter det satt vi helt enkelt och drack och stojade. Vissa  ramlade stup i kvarten, vissa kastade glass på varandra, vissa hade sönder en hängmatta och fick glas i rumpan. Det var en riktigt rolig kväll så inte annat än nöjd!

Igår så var jag inte riktigt så bakis som jag trodde att jag skulle vara, tack och lov för det! Blev en riktigt seg dag för oss alla... Vi städade lite, drog iväg och handlade bakismat och låg och solade. Mot kvällen drog jag hem till stan igen. Tog en snabbdusch fixade till mig och sen bar det av mot Trojaborg, hem till Carina. Var tvungen att träffa syrran och Erik innan dom åkte hem. Det blev stor middag men grymt mycket folk. Det blev en hel del rosé och det slutade med att vi satt och spelade "Med andra ord"... Efter ett par glas så var inte jag och Sofie dom bästa längre. Jag satt mest som ett stolpskott och bara tittade. Så jag bestämde mig för att ta min lilla cykel och vingla hemåt.

Så bakis som jag var idag orkade jag inte ens se mig i spegeln när jag vaknade så mamma skrattade ganska mycket när jag kom upp. Har inte orkat göra någonting idag så har bara solat hela dagen och till och med doppat mig för första gången i år... Dock var det i poolen. Föredrar att bada i 26 grader istället för 16... Brr! Sen var jag och mamma och handlade lite. Jag fick en ny bikini, underkläder, legings och lite annat smått och gott!

Imorgon... Skall jag upp vid halv fem för att fixa i ordning mig. Carro hämtar upp mig lite efter sex och så skall vi åka och lämna några grejer i Havdhem? En liten roadtrip helt enkelt! Det blir skoj! Så nu är det dags att krypa ner i sängen och få lite sömn. Men först, lite bilder!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin