Tummen upp!

Ja, den var en crazy natt! Vi satt och förfestade hemma hos Disa och Cornelia. Sjukt trevligt folk och vi hade grymt roligt! Efter det drog vi till Surfers, I think? Jag stannade inte där så länge efter som att jag skulle vidare. Mötte upp "min dejt".... Gick hem till honom och sen kan vi bara låta fantasierna flöda... Haha, usch! Bestämde mig för att gå hem fort som fan... Dock hade jag tur att Stefan och Emma körde förbi och körde hem mig så att jag slapp gå hem genom stan och se ut som ett rötägg... Trodde jag skulle somna som en sten när jag kom hem, men somnade inte förän halv sex imorse. Så jag har inte rört mig en fena... Baksmällan var värre än jag trodde att den skulle bli idag, hu hu...

Emmaaaaa det är nu du skall ta hand om mig och köpa hamburgare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin