Natti natti!

Har varit en rätt skön dag ändå... Mamma och jag har legat framför TV:n som två zombies och sett på massa knäppa filmer och skrattat som galningar, kastat räkor på varandra och pratat om allt mellan himmel och jord. För första gången så börjar mamma visa känslor. Det är inte alltid min mamma kramar om mig och säger att hon älskar mig! Det kändes riktigt bra... Grymt bra om jag skall vara ärlig.

Om jag inte mår allt förskräckligt imorgon så skall jag försöka ta mig ner till hamnen med massa folk och se när alla treorna tar studenten. Det får man ju faktiskt inte missa! Så får proppa fickorna fulla med tabletter imorgon så att jag orkar med allt studentfirande... Nu skall jag krypa ner i sängen och slå på TV:n en stund! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin