Ojojoj...

Inte gjort ett piss idag... Och det var jävligt skönt! Låg ute och solade nästan hela dagen. Min mage börjar bli riktigt brun och fin! Kanske borde sola baksidan av kroppen dock... Inte så snyggt att vara brun fram men helt knallvit bak... Får nog jobba på det imorgon!

Imorgon är det fredag? Tiden bara rinner iväg... Har varken koll på vad det är för dag eller vilken tid det är... Skönt att inte behöva tänka på någonting. Det här lovet behövs verkligen märker jag... Just det! Imorgon ja... Då skall jag nog sola en stund tills mina muppar vaknar till liv, sen blir det en sväng på stan och fixa lite saker och ting. På kvällen vet jag inte alls hur det blir... Antingen hänger jag med Disa och dom andra eller så knallar jag iväg till Carro och umgås lite. Får se hur det blir imorgon!

På lördag blir det full rulle... Först har Disa och Cornelia utflyttningsfest och efter det skall jag på dejt! Förstår bara inte hur jag skall få det att gå ihop... Kanske borde ta dejten först och sen festa? Eller tvärtom? I don't know... Vilka problem jag har... Herre gud...

Nu skall jag i alla fall krypa ner i sängen framför en film. Natti!



Kommentarer
Postat av: Lea

Hanna Panna! Synas nån dag vi tjejor och hitta på någe?! :D

2010-06-18 @ 13:54:15
URL: http://leaengelman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin