Längtar tills imorgon!

Gud vad duktig jag har varit idag! Trots att David och hans polare från Sthlm väckte hela backgatan och stod och snackade med mig typ hela natten så jag inte fick sova... Så har jag varit i äffären och storhandlat med mamma, varit barnvakt, klippt gräset och hjälpt mamma i trädgården och svettats som en galning. Det är ju helt sjukt varmt ute! Så äntligen fick jag ta lite paus, men snart måste jag upp igen och hjälpa mamma.

Senare skall jag troligtvis träffa Carro, vi skall köpa lösögonfransar och försöka få till dom så att vi blir snygga! Sen när jag kommer hem måste jag börja packa lite inför morgondagen. Kommer fira midsommar lååångt ut på landet i Guldrupe. Jag och massa annat folk skall grilla och mysa hemma hos Disa under kvällen, sen blir det PARTY hela natten lång! Jag älskar hemmafester!

Hittade en sjukt gammal bild på mig och Disa, tror vi precis har börjat ettan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin