Emma, dags att ta en tripp till Stockholm snart igen?

Haha, oh my god säger jag bara! Min syster Sofie skickade nyss över bilderna från när jag och Emma var i Stockholm och hälsade på. Jag skrattar bara jag ser dom... Vilka minnen! Allt började med en väldigt god middag, efter det... Vin... Inte nog med det... Uppå det skulle syrran lära mig hur man står i brygga? Herregud... Allihopa skrattade som att vi höll på att dö. Resultatet... Kanske inte en 10:e poängare men jag kom i alla fall upp till slut! Tänkte lägga upp några av bilderna... En del är fan skam att lägga upp så, se och njut!











Kommentarer
Postat av: EMA!

snyggt! men det skulle vara snyggare om du tog bort bilden på mig, så gör det! :)

2010-06-25 @ 00:46:13
Postat av: natta

Ny chans för dig som vill vinna ett beuty kitt från Body shop!

Anmäl dig nu så utser jag en vinnare på måndag.

I denna tävling är det ok att bomba ;)

Puss Kram

2010-06-27 @ 08:26:10
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin