Sitter på tåget till Afrika.......

Haha, folk är ju blåsta... Roligt att folk läser mina inlägg. Fick en kommentar på förra inlägget "vart i Afrika ska du?" Snälla... Vem fan tror på att Hanna åker till Afrika. För det första så är jag rädd för alla möjliga djur så skulle nog inte ens sätta min fot där... För det andra är jag rädd för svarta (inget illa menat, men en del ser så arga och elaka ut :P), för det tredje så åker man nog knappast TÅG till Afrika ifrån Stockholm.
Kul att man kan få någonting att flina åt... Sitter på den här tråkiga båten och känner att jag bara vill kräkas. Jag måste börja ta åksjuketabletter, det här är inte roligt! Tur att det bara är en halvtimma kvar sen är jag äntligen i Nynäshamn. Får hoppas på att tågen inte är så försenade så att man hinner bli en snögubbe innan dom kommer. Nu skall jag leka lite med Max!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin