Panik i högsta grad!

Jag hatar att packa när man skall resa iväg! Jag är långt ifrån färdig och det skall vara klart ikväll. Jag har panik för jag vet aldrig vad jag skall ta med mig. Det blir alltid så att man saknar någonting när man väl är framme. Det är väl då man kommer på vad man skulle tagit med sig... Men denna gången skall jag fan lyckas! Jag brukar ju sakna en del tröjor... Så nu är min väska full av tröjor och ungefär ingenting annat... Great! Hur fan skall jag lyckas att bara packa allt i en väska?!... Måste nämligen skära ner lite på väskor, lite smått jobbigt att ha tre fullproppade väskor och släpa runt på varje gång + att jag slipper stå och trängas med alla knäppa människor som promt skall knuffas bara för att dom skall få sina väskor först! Åh dom är så jobbiga... Fast jag är säkert likadan utan att jag tänker på det... Jaja, nu skall jag inte sitta här och fördriva er dyrbara tid med en massa onödiga saker att veta! Dags att återgå till packningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin