Kan det bli vår snart?

Är hemma från skolan idag. Mår helt konstigt i kroppen. Jag har ingen ork och benen bara darrar så fort jag försöker ställer mig upp. Ligger hemma i sängen och försöker få i mig något att äta men det tar stopp. Magen strejkar. På ett sätt känns det bra, på ett annat sätt inte. Jag har massor att göra, men ingen ork. Panik. 
Jag måste städa, tvätta och packa. Med ingen lust till detta ligger jag i sängen och drömmer mig bort... Till sommaren. Till Stockholm. Till de varma dagarna. Till de varma dagarna på trappan med ett glas rosé. Till de varma dagarna på trappan med ett glas rosé i handen och lilla Birka så fin tätt intill. Ta mig dit nu, ta mig tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Jesper

Nämen gumman, du får inte svälta dig igen!!!!! :S Är det något du behöver hjälp med så finns jag ju här!!!!

2010-01-26 @ 11:37:02
Postat av: Hanna

Nej, jag vet att jag inte får det. Men nu kan jag inte direkt hjälpa det, får ju inte i mig någonting. Den hjälpen jag behöver kan du inte hjälpa mig med denna gången :P

2010-01-26 @ 12:17:41
URL: http://foooxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin