Aldrig mer!

Fyfan säger jag bara. Mina fötter är blå! Och då menar jag verkligen blå. Ikväll har hela laget åkt pulka, verkligen jätte roligt. Förutom att man lär ha en lårkaka eller två imorgon, men det var det värt. När vi grillade efteråt kände jag knappt mina fötter längre. Vem som helst hade ju kunnat kapa dom med en yxa... Hade inte kännt någonting i alla fall. Väl när jag kommer hem och tänker "åh vad skönt det skall bli med en varm dusch!"... Snarare tvärtom. Det var fan det vidrigaste jag varit med om. Mina fötter gjorde så fruktansvärt ont och ena halvan av min höger fot var helt blå. Det var inte direkt så skönt som jag trodde det skulle bli. Att stå där med kokhett vatten på genomfrusna fötter gjorde så svinigt jävla ont. Jag började till och med och gråta. Tyck synd om mig :(


Kommentarer
Postat av: siiiiiiiimon ;)

jag kan komma o värma dej om du vill ;)

2010-01-26 @ 19:47:51
Postat av: Hanna

Hm, nej tack :P

2010-01-26 @ 20:03:55
URL: http://foooxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin