10.01.20

Pengar, pengar! Början av dagen har varit jätte bra. Vi fick sluta tidigare än väntat, runt tio istället för typ två-tre tiden. Så det var riktigt skönt. Efter det så var jag tvungen att springa på stan och köpa smink, jag gör ju av med så förbaskat mycket så det känns som att man får köpa smink stup i kvarten. Gick och glodde lite i affärerna och självklart kan jag inte det här med att spara pengar. Hittade en fin top och lite trosor. Var ju dessutom rea så varför inte passa på? Så plånboken behövde inte direkt lida. Nu skall jag bara vila och titta lite på tv ett tag och försöka vila upp mig inför träningen ikväll. Här kommer några bilder på det jag köpte idag.

Bildkvalitén, ja den är på topp! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin