10.01.19

Även fast jag inte kände mig så pepp på att träna så var det fruktansvärt roligt i alla fall! Och "mitt" lag under tvåmål vann så nu skall vi tydligen få någon sorts av fördel i en kommande aktivitet sa Mathias... Får se vad det blir. Skall blir spännande. Dessutom tog jag en liten promenad med Frida efter träningen, både roligt och skönt att få snacka lite skit. Det är så det skall vara. När jag och Frida skildes åt så tig jag en liten omväg hem, gick runt lite och kollade. Man borde kanske ta lite mer kvällspromenader!
Nu skall jag i alla fall sätta på alarm så att jag inte försover mig imorgon och sen skall jag försöka få lite struktur på den här bloggen. Lilla Hanna försöker lära sig lite om bloggdesign... Så det är därför det ser ut som det gör. Är ju inte direkt duktig på det här om man säger så, men det kommer nog! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin