10.01.19

I feel good! Nananana... Hannapanna har haft en bra dag. Sovmorgon och sedan sluta skolan tidigt, låter inte så dumt va? Dessutom rullar pengarna in imorgon, skönt som tusan! Blir nog en runda på stan efter skolan. Även planerat lite med girlsen, eftersom att jag inte har någon match så kan det ju vara roligt att hitta på något roligt med gamla vänner. Vi vet dock inte vad vi skall hitta på... Festa? Filmkväll? Kasta ägg på dvärgens hus? Det får disskuteras senare. Snart skall jag börja byta om inför träning. Känner att jag egentligen inte har sån stor lust att träna idag. På grund av att jag är trött och för att vi tränar i den jävla lilla idrottshallen. Solberga vad är det? Riv stället! Men skall man bli bättre krävs träning. Kommer dock bli roligt att vara med alla tjejerna och snacka skit. Nej nu babblar jag på för mycket om ingenting känns det som så nu skall jag börja fixa här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin