10.01.18

Härligt! Har en känsla av att det går bra nu... Mamma betalar så att säga. Alla biljetter är nu bokade, utan att mina pengar försvinner på en sekund. Det känns rätt bra att vara bortskämd. Jag gillar det.
Så snart är det dags att göra det jag hatar mest av allt... Städa, tvätta och packa. Okej, det sista var väl att ta i kanske. Men jag packar ju jämt fel. Att det skall vara så svårt att packa rätt någon jävla gång? Jag glömmer ju hälften hemma. Packar ner onödiga saker som man "tror" att man kommer ha användning för. Kanske någon som känner igen sig? (Man kan ju alltid hoppas på att man inte är det enda puckot i världen...) Nåväl, det skall bli skönt att resa iväg ett tag. Stressa ner och bara få ta det lugnt ett tag. Det behövs kan jag säga. Så det skall bli underbart sen när Robin och jag åker till Selma Spa. Det kommer göra gott för oss båda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin