10.01.17

Jag hatar att inte få känna din värme.
Jag hatar att vakna upp utan dig intill mig.
Jag hatar att inte få känna dina läppar mot mina.
Jag hatar att du inte är hos mig i slutet av dagen.
Om du bara visste... Om du bara visste hur mycket jag älskar dig.
Om du bara visste... Om du bara visste hur mycket jag saknar dig.
Jag skulle vilja lägga din hand på mitt bröst så att du skulle få känna,
känna hur hårt mitt hjärta slår för dig. Dig. Det slår för dig. Hårt.
Jag skulle vilja skrika så högt jag kunde, hur fin och underbar du är.
Jag skulle vilja visa upp dig för alla. Visa alla. Visa hur fin och underbar du är.
Men skulle jag göra det, skulle bara alla andra vara avundsjuka...
Fast... I för sig, jag har ju världens bästa pojkvän, så det kan ni dock vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin