Gå och gräv ner dig Hanna!

Har spelat träningsmatch mot handbolls killarna ikväll. Undrar ni hur det gick? Synd för er för det tänker jag inte berätta... Nej, men det gick inte så speciellt bra. Vi förlorade med 9-1... Dock ser jag bara det som en utveckling att få möta ett lag som är mycket bättre. Man ser vilka fel vi gör och på så vis vet vi vad vi kan förbättra!
Dock gillar jag inte att förlora :(

Vill verkligen inte till skolan imorgon! Det är den längsta dagen i veckan vi har. Börjar halv nio och slutar inte förän kvart i tre... Det suger. Efter det skall jag ännu ner på stan och handla lite. Skall åka skridskor och skidor på fredag så måste ha lite käk med mig. Usch, kallt och jävligt kommer det att bli. Det ser jag inte fram emot...

Nu är det dags för surisen att krypa ner under täcket och känna sig lite ensam. Hatar att ha stor säng när inte Robin sover här. Det känns så oerhört tomt. Då är det ingen som pussar mig godnatt och håller om mig... Usch vilket deppigt inlägg. Men det behövs väl det med ibland! Nåväl... Sov gott alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin