Still blonde... :(

Nepp, fortfarand blond! Fick inte färga mitt hår för att det var för slitet, som jag hade anat att hon skulle säga. Så nu blir det att springa till Apoteket och köpa Askorbinsyra (måste få bort mitt gröna hår!) och måste få tag på någon bra hårinpackning! Nu skall håret bli bra så att jag kan färga det! Klippte bort ganska mycket av det som var slitet så det skulle gå ganska fort att få det att bli bra igen. Skönt! Har ju verkligen ställt in mig på att jag skulle färga mitt hår brunt, gått runt och sagt det till alla... Så kommer man dit och får ett nej. Skit roligt! Kan hår inte bara vara friskt hela tiden?! Hade varit mycket enklare så. Så ni får ha en blond Hanna ett tag till... :(

Så nu ligger jag här hemma i sängen och surar och fryser, låter härligt va? Snart dags att käka lite kvällsmat och sen måste jag byta om och fixa till mig lite, sen är det dags för möte och träning! Skall bli skönt att springa av sig lite ikväll, få tänka på något annat än bråk, skola och stress! En vanlig vardag...

Hade varit roligt om man inte var så feg, rätt cool frisyr!



Kommentarer
Postat av: Lea

Men vad poop då! Du hade nog blitt fin i brunt ;/

2010-02-17 @ 20:26:13
URL: http://leaengelman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin