Sexig med en banan i handen! Oh yeah!

Usch och fy... Har städat hela kvällen och det är inte ens färdigt. Eller okej, egentligen har jag stått framför spegeln med as hög musik, dansat och sett cool och sexig ut... Haha! Ska jag verkligen fylla 18 i år. Det verkar i alla fall inte så. Roligt är det i alla fall!
Jaja, när jag höll på att städa så märkte jag att jag har alldeles för mycket kläder, jag måste verkligen rensa allt snart. Lär ju bli en del som skall kastas! Fy fan, tre garderober och hur många lådor som helst är proppade med kläder. Och jag som alltid känner att jag knappt har något att ta på mig... Hur går det ihop. Inte vet jag. Jag får i alla fall inte plats med alla mina kläder där jag vill ha dom längre, så det är på tiden att göra av sig med skiten!
Nu ligger en Hanna med en banan i handen och skall snart krypa ner i sin nybäddade säng och sova. Börjar tidigt imorgon, så dags att sussa! Hoppas ni kan sova gott!


Kommentarer
Postat av: emmmmaaa s!

bara att skicka vidare kläderna till mig, det vet du ;)

2010-02-11 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin