Nyvaken med migrän, vilken start på dagen!

Ligger nyvaken i min varma och mysiga säng, känner att jag absolut inte vill stiga upp! Känner hur huvudet när som helst kommer sprängas! Varför skall jag alltid vakna med huvudverk?! Jag hatar det, det gör så fruktansvärt ont. Skall ta mina migräntabletter nu, sova en liten stund till och se om det blir bättre så att jag kan sticka till skolan. Annars blir det att ligga hemma och försöka sova bort det. Brukar oftast kunna försvinna då. Rätt irriterande att man inte vet om tabletterna kommer att hjälpa, ibland går huvudverken bort, ibland kan jag ha det i flera dagar utan att det händer någonting... Jag är alltså stressad igen. Det är alltid då jag får migrän. Men vad är jag stressad över egentligen? Det vet jag inte ens själv... Nej, måste få bort den här skiten nu! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin