Lördag & Söndag

Bad update, igår som sagt så hade vårat innebandylag satt upp en cup för barn. Det gick riktigt bra för oss! Där rullade det in mycket pengar. Plus att vi ännu skall stå i kiosken på DM så då kommer vi få loss ännu mer pengar. Bra för laget, köpa in lite nya grejer och så ska vi resa lite. Det skall bli roligt!
När allt var slut så gick jag och Frida ner till stan. Jag var tvungen att ta en liten runda. Det blev ett par svarta jeans, foundation och puder, askorbinsyran till håret och så köpte jag easy shaving på Apoteket.

Och då skall jag med en gång upplysa er som har blondt hår och har badat i klor eller av någon annan anledning fått grönt hår, gå in på Apoteket och köp den här askorbinsyran. Det hjälper verkligen efter en användning. Hela mitt nackparti var helt grönt på grund av att jag hade badat i klor. Blandade bara en matsked ungefär av askorbinsyran med vatten och hällde det i håret och masserade in det lite grann, sen lät jag det sitta ett par minuter, egentligen skall man kanske ha det i minst tio minuter för att verkligen få bort allt. Jag har ju ännu lite nyanser av det gröna kvar, så jag skall blanda upp det där en gång till. Sen kommer det gröna vara veck!

Idag är det söndag, det innebär pluggdag för min del. Har två prov kommande vecka, så kan ju vara en bra idé att försöka plugga lite i alla fall. Sen så skall jag försöka hinna med att städa upp här nere i källaren. Eftersom att min älskling kommer nu på onsdag så måste det se fint ut! Så det blir att tvätta och städa allt ikväll!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin