Längtar så jag spricker!

Nu är det fredag! Skönt som tusan att det är helg, trots att det kommer vara massor att göra. Ikväll skall jag troligtvis till Almedalsbiblioteket, Disa skall spela med sitt band så det får man ju inte missa! Tror att Hilda och Lovisa skall med också, så det kommer bli roligt. Imorgon så håller mitt innebandylag i en knattecup, en innebandycup för småttingar och självklart kommer jag att stå i kiosken, hihi. På söndag har jag inget planerat, men det kommer vara fullt upp med att plugga inför prov.
Men allra mest längtar jag till onsdag nästa vecka! Då kommer äntligen min älskling till Gotland och stannar under hela sportlovet. Kommer bli hur mysigt som helst! Då blir det massor av roligheter och överraskningar för min älskling. Kan man inte spola fram tiden så att det är onsdag nu?!


Kommentarer
Postat av: Magnus Weideskog

Idag kan du hjälpa mig att komma med på tracks i P3 genom att gå in och rösta här:



http://www.sr.se/cgi-bin/p3/tracks/index.asp?taskid=1



Har du inte röstat förut så krävs en liten registrering och när du ändå röstar så får du gärna rösta på min framtida gigpartner Karin Ströms låt också.



Tack för hjälpen :)

Ha en fantastisk helg...

/MW

2010-02-20 @ 15:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin