Kom och sov med mig nu din dumma värmlänning!

Hej och hå! Nu är mitt hår absolut rent! Gnuggat sönder hela skallen känns det som. Och skridskor orkade jag inte springa runt och leta efter... Känns rätt meningslöst att springa runt i ett mega stort hus på fyra våningar utan att ha någon som helst aning om vart dom kan ligga. Eller så är det bara så att jag är så fruktansvärt lat att jag inte orkar göra det... Så är det nog. Nåväl... Nu har jag precis blivit klar med min lilla överraskning till min käraste, får hoppas att han blir glad för det! Så nu ligger jag nerbäddad i min säng, med tofflor och myskläder och bara längtar till min älskling kommer ner till Gotland igen! Det skall bli så mysigt att slippa sova själv och att äntligen få ha någon att pussa sönder om kvällarna! Det enda jag har att pussa på när han är borta är min kudde... Eller ja pussa kanske man inte kan kalla det... Ligger alltid och håller om min kudde när jag skall sova, men när jag vaknar ja då är det inte lika mysigt som det låter längre, för då är hela kudden full med dreggel. Visst är jag så underbart fräsch när jag sover?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin