Jag är jävlig idag!

Herregud vad fräsch jag är nu! Helt blöt och kläderna stinker svett. Kanske någon som vill lukta? Nu är jag i alla fall hemma igen. Var ganska roligt faktiskt. Trodde att jag skulle börja gnälla om att det var kallt, men idag var jag duktig. Gjorde allt man skulle, fast jag egentligen inte ville, men det känns bra nu efteråt. Känner att jag är helt slut och just nu vill jag bara lägga mig i ett varmt bad... Men då får ju mamma fnatt, "du slösar på varmvattnet", synd för dig liksom! Så det får väl bli en varm dusch istället... Inte för att det sparas mer vatten på det, för jag skall vara jävlig och stå i duschen länge. Mohaha! Jag är ond. Men muckar mamma med mig, då är jag jävlig tillbaka. That's it! Så nu skall jag strippa och hoppa in i duschen. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin