Hockeytöntar & småungar, en bra kombination?

Då sitter man på den efterlängtade båten igen... :S Suck... Skulle tagit flyget istället. Då hade man sluppit alla hockeytöntar och alla småungar som springer runt och gapar, plus att det går extremt mycket fortare. Tur att man i alla fall har datorn med sig så att man kan surfa lite och kolla på film. Annars hade det här varit ett rent helvete.
Önskar att jag aldrig behövde åka hem igen. Jag kan inte ens kalla det för mitt hem. Det är bara ett ställe som jag bor på. Så känns det ungefär... Som att jag lever två liv. Ett på Gotland, ett i Karlskoga. Och det är inte livet på Gotland som jag vill leva. Men vem fan vill bo på Gotland resten av sitt liv egentligen? Finns säkert en del, men det finns nog ännu fler som vill därifrån. Det enda som får mig att längta till Gotland är mina underbara vänner. Men snart drar dom nog också bort från skiten. Det är nog inte en jävel av oss som vill stanna. Jag längtar dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin