Heffaklump för en dag? Nej, alltid!

Precis ätit kvällsmat, riktigt gott att äta hemlagad mat igen! Åt så mycket så jag känner mig som en sumobrottare just nu. Men det var det värt, hade inte ätit på typ 30 timmar... Fattar inte att jag stod ut. Nåväl, nu håller tjockisen på att fixa och dona massor här nere i källaren. Kände att det var dags att göra om lite grann! Så nu är mitt sovrum hur mysigt som helst! Dock ser mit tvrum inte så lyckat ut just nu... Men där är jag ju knappt ändå så det får vara så ett tag, tills jag orkar röra på asset och fixa till det med.
Måste få upp lite saker på väggarna bara, så är du en händig man eller kvinna kan du ju slå en pling! ;) För jag är ju heffaklumpen själv. Det kan dom flesta styrka. Det går nog inte en dag utan att jag gör något klantigt. Ramlar jag inte i trappor så tappar jag bort något jag höll i handen för en minut sen. Sån är jag! Tänk att folk orkar stå ut med mig. Det hade jag aldrig gjort! Tur man har en pojkvän och vänner som står ut med en i alla väder!
Dags att återgå till städningen och möbleringen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin