Hata, hata, hata Gotland!

Hade en jäkla tur igår, träffade Julia som går i min klass på båten så fick lite sällskap! Vi pratar inte så ofta med varandra så det var ganska roligt och det kändes som att vi hade en del saker gemensamt.
Nu är jag i alla fall "hemma" igen. I Visby i min jävla källare som ser för jävlig ut. Usch usch... Det känns så tomt. Det är det enda jag kommer fram till. Att det känns så himla konstigt att vara utan Robin. Han är ju min andra hälft, så när han inte är här, då är det väldigt tomt. Men jag får hoppas på att han kommer ner snart till Gotland. Det var ett tag sen som han var här nu, så när han kommer då blir det överraskningar och massor av mys!


Kommentarer
Postat av: caroline

gotland är ju sjukt mysigt ;d

2010-02-09 @ 22:51:37
URL: http://temanonsens.blogg.se/
Postat av: Hanna

Näää, bara på sommaren!

2010-02-10 @ 08:53:30
URL: http://foooxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin