Ett, två, tre!

Usch vilken jobbig dag det har varit! Hade prov första lektionen, fast jag inte hade pluggat så mycket så kändes det som att provet gick helt okej. Resten av dagen har jag bara känt mig allmänt sur och hängig. Vid fyra var jag på kliniken igen, för tredje gången. Det börjar bli bättre nu men det är ännu många, många behandlingar kvar innan allt är fint! Önskar att det kunde gå lite fortare, skulle vara så skönt att slippa sminka sig med ett kilo smink varje dag bara för att man måste dölja massa ärr... Kommer vara så glad när allt är klart!
Blev dock ingen runda på stan efteråt som jag sa, jag glömde mitt smink hemma imorse så kunde inte sminka mig efter behandligen så kände att det inte var så speciellt lockande att gå på stan helt rödflammig i hela ansiktet. Så jag tog en promenad ner till hamnen, till mammas jobb så att jag kunde åka med henne hem.

Ligger nu i sängen och försöker värma mig, fryser som en dåre! Jag tycker det kan bli sommar nu! Men nej... Det skall tydligen snöa ännu mer i helgen sa mamma. Jag hoppas verkligen att hon har fel. Tänk vad skönt när man kan gå i klänning med bara ben utan att frysa, åh vad jag längtar till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) bra och intressant blogg du har, tänka om vi skulle börja följa varandra på bloglovin? en mer läsare i veckan skadar inte ;) hihi.kramkram

2010-02-19 @ 09:02:49
URL: http://polsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin