Äntligen!

Blev jag sjuk eller vad? Har inte orkat göra ett piss idag... Legat i sängen och försökt sova men det går ju inte. Alla skall ju låta som elefanter så fort dom gör något. Låter som att dom vänder hela huset upp och ner. Skall bli så fruktansvärt skönt att dom åker bort ikväll, dom skall nämligen på middag. Det innebär att jag får hela huset för mig själv! Äntligen, är inte så ofta jag får ha det nämligen. Tråkigt att jag är sjuk bara, kan ju inte låta någon komma hit. Så jag får väl sitta här hemma själv och se på melodifestivalen med ett glas vin i handen. Kan nog bli en rätt bra kväll ändå! Någon mer än jag som kommer sitta bänkad framför TV:n när melodifestivalen drar igång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin