Aldrig mer!

Äntligen hemma från stan! Hatar verkligen att gå på stan på sommaren... För det första är det dom störda killarna från tele2 som jämt skall rycka tag i en, sen är det så satans mycket folk och alla skall vara först fram och för det sista så är det sjukt varmt... Tack och lov gick det rätt snabbt ändå, jag hittade lite smått och gott till Linnéa så hoppas hon blir glad imorgon!

Klara och jag har sett film, tryckt i oss varsin chokladkaka... Alltså det här sockersuger jag fått av mina p-piller är ju inte det roligaste... Det räcker väl att jag gått upp i vikt på grund av att vi inte tränar under sommaren. Great! Håller på att städa rummet... Det går sådär, eftersom att jag sitter här? Så satans tråkigt... Men mamma blir ju glad och det brukar innebära pengar, så det är nog värt det i alla fall! Så skall fortsätta städa och tvätta mina sängkläder nu innan jag fastnar allt för länge.

Btw... JAG BEHÖVER ALDRIG MER ÖPPNA EN MATTEBOK IGEN! TACKA GUD FÖR SOMMARSKOLA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin