Money money money

Emma och jag har sprungit på stan hela eftermiddagen idag. Vi gjorde några riktigt bra köp... Eller ja, Emma gjorde. Jag har inga pengar så Emma fick pröjsa idag ;) Jag hittade i alla fall ett par skor, det enda som är lite jobbigt är att jag blir typ två meter i dom och kan knappt gå genom mitt eget rum utan att slå huvudet i något. Sen hittade jag en vit kofta, kommer användas mycket! Emma köpte typ hela Visby kändes det som, men det är hon värd efter allt slit hela sommaren!

Det blir en lugn kväll för mig. Jag och Jens skall se skräckfilm och bete oss som små barnrumpor som är rädda för spöken igen!

Btw... Nu kan man se skillnad i mitt ansikte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin