Summertimes

Det är torsdag och sommarlovet är snart slut... Ångest? Faktiskt inte. Känns rätt skönt. Haft en bra sommar, spenderat mycket tid tillsammans med mina syskon och släkt. Det har varit en lugn och skön sommar, det var precis det jag behövde. Nu är det nya tag som gäller!

Vi har varit ute och kollat på "festival almedal"... Det var nog den sämsta jävla skiten jag sett och hört. Jag, Kristian och Klara kom dit och undrade vafan vi gjorde där. Så istället gick vi ner till havet... Kristian försökte lära mig att kasta macka, men det var bara ett rent skämt... Det lät bara plumps!

Nu ligger jag här, trött och vill sova... Försöker skriva klart det här blogginlägget, men en viss Klara Klint har nog druckit lite för mycket fanta ikväll. Skall försöka lugna ner skitungen och krypa ner i sängen och få henne att somna, måste upp till skolan imorgon. Sleep well.


  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin