Nervös

Morsning korsning! Vaknade till liv för en liten stund sen, går runt och gäspar som att jag inte sovit på flera dygn. En iskall dusch hjälpte inte direkt... Konstigt. Fast i för sig så kom jag inte hem förän vid halv tre i natt. Jens kom och hämtade mig, vi såg skräckfilm och satt som två barnungar i soffan som är rädda för monster... Tack och lov såg vi en rolig film efteråt, annars hade jag nog legat vaken hela natten... Nu håller jag på att fixa till mig, skall nämligen till sjukgymnasten klockan två. Får se hur det går, lite nervös faktiskt. Sen kanske jag skall gå in på Norgatt, såg att dom sökte personal... Och det kan ju vara rätt bra att ha ett jobb när man är helt pank ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin