Grattis älskade vän!

Godmorgon! Uppe med tuppen idag... Sitter färdig på sängen och väntar på att lillkusin skall vakna till och göra sig i ordning. Lämnar av Klara vid farmor, sticker till skolan sen beger vi oss till stan efteråt. Måste shoppa lite känner jag! Plus att jag måste köpa en liten present till min älskade barndomsvän som fyller 16 år idag! Ikväll blir det grillfest hos oss, brorsan och hans familj kommer förbi.

Så grattis plutten min, det känns som att det var igår vi dansade till mora träsk, lurade på hyresgästerna i buskarna och snodde grannens koja. Vi var ett team, dream team... Och det kommer vi alltid att vara. Du vet allt om mig, jag vet allt om dig. Vi är varandras halvor. Du betyder jätte mycket för mig. Även fast vi inte ses varje dag som förr så älskar jag dig precis lika mycket, om inte mer. Du växer så att det knakar och det gör mig glad! Grattis fina vän, imorgon kommer jag och firar dig... Och då vill jag ha tårta! :) Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin