Allt känns toppen!

Det har varit en super bra dag idag. Skolan gick fort och träningen gick ännu bättre. Känner mig dock lite stressad över imorgon. Vet inte riktigt när jag skall sticka ifrån skolan eftersom att jag måste hem och packa och fixa innan vi åker med båten. Vi åker nämligen till Tumba med laget för att vara med i en innebandy cup (som jag inte ens vet namnet på...). Skall blir grymt roligt. Det var ett tag sen man var iväg på cup och nu får vi hårt motstånd, lag från andra länder och lag som spelar i div. 1... Kommer att bli nyttigt för oss!

Nu går jag fan och lägger mig... Jag kan inte packa mer för tillfället och det kommer bli en lång dag imorgon. Vet inte ännu om jag tar med datorn, men annars så skriver jag när jag kommer hem igen och då dyker det säkert upp lite bilder från cupen med. Time to sleep!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin