Shopping

Äntligen är våren här! Snacka om att solen gör skillnad... Mitt humör vänder helt! Det rullar på och jag känner mig mycket gladare än jag har varit på länge. Som ni kanske märker har min dag varit bra... Hade bara två lektioner i skolan idag, efter det raggade jag upp Emma och så tog vi en sväng på stan. Blev kanske inte så hemskt mycket shopping, lite smink, en tröja och så njöt vi med varsin glass i vårsolen! Men det räckte mycket väl!
Nu är jag hemma på äckliga Terra nova igen. Precis tagit en cigg medans jag skådat dårarna tvärs över gatan... Ungar som slåss och vuxna människor som skriver fitta till varandra. Vilket fint område jag bor på för tillfället!
Ikväll är det första innebandy träningen för mig på över två eller tre veckor. Så efter tre meter kommer jag börja flåsa som en jävla hund. Men skall bli skönt att få röra på sig igen och komma igång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin