Nothing

Den här dagen har varit helt upp och ner. Orkade inte med skolan... Så var hemma och satt ute och solade lite. Var så varmt, kändes nästan som sommarvärme. Men jag kan ju inte påstå att jag blev brunare för att jag solade, ser ännu ut som ett lik... Resten av dagen... Jag vad har jag gjort? Inte speciellt mycket, hjälpt Maria med trädgårdsmöblerna, lekt med mina sötnosar, ätit våfflor! Sjukt gott. Det var så längesen jag åt det så hade glömt hur gott det är! Och nu... Har jag slösat bort alldeles för mycket tid på att sitta vid datorn och glo. Har två prov imorgon och tror ni att jag öppnat någon av böckerna ännu? Nej, rätt. Så det är väl kanske dags att göra det nu.

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin