Miss you...

Såhär skönt har jag inte sovit på lääänge! Klockan är över ett och jag orkar verkligen inte ta mig upp ur sängen, det är så varm och mysig. Men alla skriver att det är så fint väder ute så kanske skall försöka ta mig upp i alla fall. Måste njuta av varje sekund i solen! Det här vädret vet man ju aldrig hur det blir med...

Dagen kommer nog vara ganska lugn, skall försöka plocka upp och få ordning på alla mina saker och kläder som just nu ligger nedpackat i väskor. Måste komma ihåg att tvätta också! Sen skall jag vara duktig och ta en promenad idag igen. Måste få ordning på den här kroppen!

Saknar Stockholm. Saknar Sofie. Saknar Birka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin