Less på det mesta

Ny vecka! Det är skönt att det bara är den här veckan till i skolan sen går vi ut på APU. Jag skall vara hos min moster på City frisörer igen. Så den här gången skall jag få lära mig hur man klipper och lite svårare saker... Förra gången fick jag bara springa ärenden och städa... Really fun...

Skall bli skönt att hon skall fixa till mitt hår lite grann också. Det ser ju verkligen för jävligt ut just nu. Slitet som jag vet inte vad, jag har nyanser av gult och grönt i håret, världens utväxt... Längtar verkligen tills jag kan färga mitt hår brunt! Det får bli olivolja och hårinpackningar varje dag för min del!

Stannade hemma från skolan idag... Har verkligen inte sovit någonting i natt. Bara legat och tänkt på en massa skit. Så när klockan ringde halv sju imorse var det knappt så att jag orkade öppna ögonen. Så mamma får bli arg... Det skiter jag fullständigt i. Nu skall jag försöka få mig en blund till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin